* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

Album - Kim Jae Joong - No.X [Vol. 2]

آلبوم No.X ججونگ



Download  96.1 MB

نظرات 1 + ارسال نظر
behnaz یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 03:04

وای خداجونم.....این یکی ازبهترین البوم های بودکه ازججونگ دیدم همینطورکه توی اخرین فن میتینگش گفت...گفت این البوموتوی یه هفته ساختم....شب نخوابی کردم تازودامادش کنم یه سبک خاصی داره...وقتی گوش بدین متوجه میشین...واقعاهم عالی بود....تک تک ترک های این البومشودوس دارم یه شب گوشش ندم خوابم نمیبره صداش فوق العادس ججونگ...خیلی دوسش دارم...عالیه این پسرخیلی دلم براش تنگ شده کی برمیگرده..

آره آلبوم معرکه ایه من عاشقشم خبر که ازش آپ شده فقط چون خیلی زیاد بود هنوز نتونستم کاملش کنم و براتون بذارم حتما خبراشو میذارم منم دلم براش تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد