* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

Eng Sub - Come On Over Kim Junsu

با کام آن اوور جونسو در خدمتتونم 4 پارت داره که پارت اول با کیفیت 360 است و بقیه پارتا با کیفیت 480 است

زیرنویس انگلیسی هم داره. امیدوارم از دیدنش لذت ببرید


Part 1



Download  43.1 MB

 


Part 2



Download  117 MB


Part 3



Download  127 MB


Part 4



Download  124 MB

نظرات 1 + ارسال نظر
behnaz جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 02:16

جونسوی من ..چه خونه ی قشنگی داشت من موندم اون میزپینگ پونگ چی میکرد....گربه اش رودوس دارم نازبودن...نمیدونم تاالان همین خونه روداره یاعوض کرده..خلاصه خیلی قشنگ بودن پارت ها...ممنون ...یه تشکردیگه بابت کیفیت ها..که اصلاجای حرف نذاشت. خیلی خوب بودن ازت واقعاممنون...من یکی که لذت بردم..هرروزمیبینمشون کل پارت هاشو‌خخخ.

فقط خونه جی جی عوض شده والا بقیه خونه هاشون همونه من گربه ججونگ رو خیلی خوشم میاد خیلی باحاله خواهش میکنم عزیزم گفتم دارم میزارم حداقل بالاترین کیفیت رو براتون بذارم خوشحالم خوشت اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد