* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

New Pic of Jae Joong in Enlistment

عکسایه جدیدی از ججونگ توی سربازی اش



Download  941 KB

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام زهرا جونم. بابت امروز واقعا ببخشید . یه اتفاقی افتاده بود که برنامه های امروزم رو کلا خراب کرد. واقعا معذرت میخوام. این وبسایت رو هم دیدم واقعا مثل اون یکی معرکه ست و واقعا بهت تبریک میگم. آدرس فایل توی وبسایته. یکیشون که آخرش 01 داره بنظرم همون باشه که میخوای. حالاخودت ببین نظرت رو بگو. میام همینجا که جواب کامنتم رو ببینم. ممنون.

سلام عزیزم اشکال نداره.نظر لطفتم هست.این 3 تا هم که هیچ تفاوتی با هم ندارن و همونطور هم پررنگن

behnaz پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 22:19

خواهش...اره ماکه همیشه اینجامنتظرتیم.انشالاکه موفق باشی...یعی ممکنه طول بکشه؟؟؟جای خالی ..معلوم نیست..که..یعنی کسی انتقهلی چیزی نمیتونه‌انجام بده؟؟اهه...خوش بگذره..مسافرت...ههه بازم ممنون.بابت خبرها..

ممنون که با وجود کم و کاستی هایی که میذارم بازم منتظرم هستید ولی واقعا حق بدید تنهایی آپ کردن 2 تا وب سخته ایشالا توی زمان آزاد خبرارو آپ میکنم.....با دعای شما عزیزان و لطف آقا امام رضا طرح بیمارستانیم جور شد و دیگه نیاز نیست دنبال کار بگردم

behnaz جمعه 1 آبان 1394 ساعت 18:00

Ohh.my.... سلام.......من دوباره اومدم...دلم برای اینجاتنگ شده....خیلی وقته اینجاروآپ نکردی.....خیلی ساکته....نیستی....امیدوارم..کارت درس شده. باشه...موفق شدی؟؟؟؟؟؟

سلام دل منم تنگ شده اصلا وقت نکردم حتی سایت هیون رو هم آپ نکردم خبرارو دانلود کردم فقط هنوز وقت نشده که براتون آپش کنم ایشالا بعد از مسافرت هر دو رو اپ میکنم.کار رو هم رفتم فرم پر کردم گفت هنوز جای خالی نداره هر وقت خالی شد بهم زنگ میزنه ممنون که بفکر می ایشالا تو هم تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی

zahra سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 19:00

salam zahra joon khoobi?doostam inja ro dg up nemikonin?rasti dg mahsa nemiad ,kheili delam barash tang shode ,salame mano behesh beresonid ....

سلام زهرا جان مرسی بد نیستم شما چطورید؟نگران نباش چند وقت یه بار اینجا رو هم آپ میکنم توی سایت هیون خیلی سرم شلوغه و نمیرسم تنهایی دو تا وب رو آپ کنم شما به بزرگی خودتون ببخشید مهسا هم که الان نزدیک به 1 ساله دانشگاهه و تنهام گذاشته و دسترسی به نت نداره والا حتما میومد ایشالا توی این چند روز آینده خبرای اینجا رو هم میذارم براتون

behnaz یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 23:42

ممنون خیلی صحنه ی قشنگیه...بهتره بگم غم انگیزه ...اخه رفت تادوسال دیگه...کی تموم میشه این سربازی لعنتی....

واقعا عکس قشنگیه ولی همونطور که گفتی غم انگیزه ایشالا زود تموم شه دلم برا هیون و جی جی یه ذره شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد