* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

[Other FB] Star1 Magazine Update Behind the Scenes Photos of Chunface [15.03.25]

آپدیت عکسایه پشت صحنه مجله استار 1 از یوچان. اینجا یوچان خیلی خنده دار و باحاله



نظرات 3 + ارسال نظر
baran چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 11:35

ahan akhe nemidonestam ke MV mored dare .....bebakhshid

نه خواهش میکنم عزیزم.نیاز به عذرخواهی نیست خوشگله فقط بشدت مورد داره والا میذاشتم

baran سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 17:14

mishe lotfan MV back seat ro bezarin?

نه عزیزم من ام وی بک سیت رو نمیذارم من موزیک ویدئوهایی که صحنه های ناجور دارن رو نه برا خودم دان میکنم نه توی وب آپ میکنم

behnaz دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 00:02

ای جونم چرااینطوری نگاه میکنه...خخخخ.
چه بانمکه...
ولی استایلش خیلی مردونه س....ممنون بابت عکس ها....

خیلی باحال نگاه میکنه.خواهش میکن م عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد