* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

Jae Joong Niece

خواهرزاده ججونگ. وای ببین جی جی رو چه شکلی نگاه میکنه از الان فهمیده دایی اش چقدر خوشگله



ادامه ............
  




نظرات 4 + ارسال نظر
behnaz چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 00:13

اخیییییییی. ....واقعا؟؟؟امیدوارم موفق بشی..تلاش خوتوبکن..ازاینکه گفتیم نیستی واقعامتاسفم....حتماکارت درس میشه ..درکت میکنم الان...چون خودمم این طوری بودم...زیادذهنتودرگیرش نکن .فقط کافیه براش تلاش کنی .وگرنه خیلی اهمیت بدی ..خدای نکردا به دستش نمیاری..اخه میدونی من زیادامتحان کردم..برای هدف بایدتلاش کردولی اگه خیلی اهمیت بدی که یعنی من بایداونوبه دست بیارم...به دستش نمیاری..چینگوی من موفق باشی .فایتینگ....راستی جونسوقراره تااخرماه مهر...البوم جدیدمنتشرکنه....دوروزبعدشم کنسرتشوداره..خخخخ.امیدوارم موفق شی زودتربیای..شایدباورت نشه ولی من هرروزبه اینجاسرمیزنم...

قربونت برم عزیزم واقعا ببخشید که زیاد نمیام سرعت نت هم خیلی پایین اومده راحت نمیشه چیزی دانلود کرد ببخشید که ناامیدت میکنم هروقت میای انتظار داری حداقل چیزی ببینی.تو این راهم زیادی کار کشته شدم نزدیک 1 سال و ماهه که منتظرم چون خیلی زیاد شده زمانش یکم اعصابم بهم ریخته.حتما میرم خبرای جدید رو دان میکنم و براتون میذارم نگران نباش فقط دعا کن سرعت نت خوب بشه و سر منم خلوت باشه

behnaz جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 17:52

سلام.اجی جون مدتی هست که نیستی پستی بزاری...امیدوارم که کاری که داشتی موفقیت امیزبوده باشه....همین جوری گفتم.....یه کم بیشتربیا..

آره وقت نمیکنم دعا کن سرم خلوت بشه بتونم براتون خبر بذارم
کار خاصی ندارم هنوز دارم دنبال بیمارستان برا کار میگردم ایشالا پیدا بشه از این بلاتکلیفی خلاص بشم... ایشالا بیشتر میام

behnaz پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 00:29

وهی عزیزم ..حی جی واقعاپسرباحالیه......راستی میتونی ازاجراهای قدیمیشون چیزی بزاری؟؟؟خیلی دلم تنگ میشه گاهی اوقات میوفتم توفکرشون .جداشدنشون .‌خیلی ناراحت میشم..ممنون میشم اگه بزاری ....هرچی بودازاجراهای قدیمیشون ..اجرای جونسوروداری بزاری اهنگxiaticتوکنسرن سئول میر‌وتیک۲۰۰۹ها؟؟

عزیزم میروتیک رو سفارش داده بودی منم گشتم تمام اجراها رو دراوردم میخام همشو بذارم آخه فنکم نیست گفتم حتما میزارم براتون بغیر از اون کلیپ های حضورشون توی افتتاحیه بازیهای کره هم هست که اونم میزارم براتون بذار دانلودشون کنم الان سرم یکم شلوغه زودی میزارم

behnaz سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 13:34

وای گوگولی گولی..چه نازه عزیزم به دایی خوشگلش برده ..جه جونگ هم واقعابچه هارودوس داره.ها؟؟؟کل خواهرزاده هاوبرادرزاده هاشوهمیشه نگه داری میکنه ..بغلشومیکنه...و......جه جونگ کلابچه دوسه...خیلی هم قشنگ بچه داری میکنه..اصلابهش نمیاد...ولی خونواده دوسه عزیزم....یه جنتلمنه....

آره جی جی هم مثل هیون و من عاشق بچه هاس واقعا اینجور مردا کم پیدا میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد