* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

Kim Jae Joong Apartment and Cars

آپارتمان جدید ججونگ و ماشین هاش



ادامه ..............
  






Lamborghini Murciélago









Audi R8



Bentley Continental GTC



نظرات 2 + ارسال نظر
behnaz سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 22:24

اره راست میگی حتمادلش براش تنگ شده..ولی فکرکنم گربه شومیزاره پیش خواهرش ...چون قبلاجونسوازش پرسیده بودگفته بودپیش خواهرمه وقتی نیستم.....اییییییی خونه ش قشنگه ...هه‍ههه کاش میشدمااونجابودیم..

آره میدونم توی برنامه کام آن اوور هم به جونسو گفته بود وقتی خونه نیست گربه اشو میزاره پیش خواهرش.واقعا خونه معرکه ای داره من عاشق آشپزخونه و صندلی هاش شدم خونه هیون هم خیلی قشنگه خونه 2 تاشون واقعا معرکه و مدرن است

behnaz سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 14:32

نه نع..عجب ماشین هایی...منم میخوام...خیلی ماشین هاش شیکه......خونه ش کدومه؟؟؟کل ساختمان عای اون آپارتمان یافقط یکی ازواحدها؟؟؟ولی درکل خونه ش قشنگ به نظرمیاد؟؟؟اصلاخونه هست؟؟؟؟اکثراوغات ایتقدسرش شلوغ میشدکل روزفعال بود...اخی الان این خونه خالیه...کسی هست که بیادباهم بریم مهمونی؟؟خونه جی جی؟؟؟اخ ببخشیدیادم نبودسربازیه؟؟خخ

معلومه یکیشه توی کام آن اوور هم نشون میده مگه میشه کل ساختمون مال جی جی باشه؟عزیزم گفتم آپارتمان نه خونه.کاشکی میتونستیم بریم خونه اش معرکه است من عاشق خونه اش شدم ماشین هاش که نگو.بچم الان سربازیه حتما دلش برا خونه و گربه اش تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد