* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

Kim Junsu Apartment and Cars

آپارتمان و ماشین های کیم جونسو



Ferrari 458 italia



ادامه ..............
  
Maserati Gran Turismo









Mercedes Benz SLS AMG



نظرات 3 + ارسال نظر
behnaz چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 23:26

اره اره..خونه هیون هم قشنگه دیدم...خداییش خیلی این چندنفرباسلیقه ن ..درسته؟؟؟همه چیزشون خاص وشیکه...ولی جونسوبهتره ازنظرمن ..

آره همشون خاص و شیکن ولی خب من خونه هیون و جی جی رو بیشتر میپسندم ..... هرکی یه نظری داره

behnaz سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 14:47

راستی فکرکنم جونسویکی دیگه لامبورگینی داره ابی نیلیه...که توکنسرت۲۰۱۳ازش استفاده کرده بودیه نوتبلیغ بود..چون من دارم اون صحنه رو.برااون میگم...که پلاکش نوشته بودxiaهمچین چیزی خیلی خوشکل بود...

من از سایتا و منابع موثق در آوردم تمام ماشین هاشونم گذاشتم اینو نمیدونم شاید فقط برای تبلیغ بوده

behnaz سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 13:54

وای جونسوی من این خونشه؟؟؟خیلی نمای قشنگی داره این همون خونه س که برنامهcome on overبودن؟؟؟اره ...خدا این همه ماشین روکجامیزاره ..ولی من هیچ کدوم ازاین ماشین هاشوندیدم که سوارشه..بیشتراین جدیده طوسی رنگه بالاش خط بنفش داره اینوبیشتردیدم ..وای نه کاش منوبرسونه خونه الان هم عجله دارم برم...نه...ولش کن ترافیکه..خداییش ماشین هاش خوشگلن....

آره این خونشه.بله عزیزم خونه اش رو عوض نکرده.خدا میدونه کجا میزاره
عاشق ماشین هاشونم توی آیدل های کی پاپ ، جی وای جی از پولدارترین خونه ها و ماشین هارو دارن توی اون لیست هیون و سوکی هم هستن خیلی خرپولن ما آرزوی یه دونه از این ماشین هارو داریم اونا چند تا چند تا دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد