* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

JYJ - Back Seat Concert Performance

اینم فنکم درخواستی سارا جون از اجرای بک سیت توی شانگهای چین.از بین تمامشون این بهترین اجرا بود و کیفیتشم 480 است



Download  27 MB

نظرات 2 + ارسال نظر
behnaz دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 14:37

اخی ازچی متنفری؟؟؟ازاینکه میگم دوسشون دارم؟؟؟؟اره اره درس میگی بهترین اجرابود..خیلی باحال ..مرسی....قشنگ بود...

آره عزیزم از این کلمه متنفرم همون (د.و.س.ت دارم) خواهش میکنم نگو
خب خداروشکر که راضی هستی

behnaz شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 21:53

دست خودم نیست من این اهنگ رودوس دارم...ممنون کاش فن کم نبودولی خیلی خوشتیپ شدنا.......دوسشون دارم...

برعکس من از این آهنگشون خوشم نمیاد چون کره ای ایم خوبه برا همین وقتی ام وی ای معنی بدی داشته باشه اصلا باب طبعم نیست این که دیگه از حد هم فراتره .... این کلمه رو نگو (د.و.س.ت دارم) ازش متنفرم.بغیر از فنکم هم کلیپ دیگه ای نداشت تازه من بهترین فنکم رو انتخاب کردم والا اون یکی ها خیلی داغون بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد