* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

Eng Sub - Come On Over Kim Jae Joong

سلام به دوستای عزیزم و همینطور فن های عزیز جی وای جی. ببخشید اینهمه منتظرم موندید
واقعا سرم خیلی شلوغه با اینحال تمام قسمتای برنامه کام آن اوور جی وای جی رو براتون دانلود کردم
نزدیک به 6 تا پست است که سه تاش قسمتای تکی اعضاست یه پستش مربوط به کل اعضاست
و 2 تا هم مربوط به پشت صحنه های این برنامه است . امیدوارم تا آخرش همراهم باشید و از دیدنش لذت ببرید
الان دارم تمام قسمتارو آپ میکنم براتون. مال ججونگ همین الان تموم شد و اول از همه براتون میذارمش
هرچی باشه لیدر دیگه
بالاترین کیفیتش 360 بود و 4 پارته و زیرنویس انگلیسی هم داره.
راستی از قالب خوشتون میاد؟ گفتم یه تغییری به وب بدم

نظرات 1 + ارسال نظر
behnaz یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 00:39

وای خدای من دارم خواب میبینم قالب چه خوشگل شده..تبریک میگم‌اصلاجای نظرنمیزاره..خیلی باحاله ...وقتی این پست رودیدم قلبم تندتندمیزداخه من هرروزمیومدم تواین سایت که ببینم برنامه گذاشته شده یانه..خیلی خوشحال شدم....دستت دردنکنه میدونم زحمت بودهم کارهای شخصی خودتوداشتی .هم اصرارمن برای این برنامه ..فکرکنم الان بایدبرم برایدانلود...ممنون ..خیلی گلی ...

قربونت خوشحالم خوشت اومده دست رو دلم نذار بخاطر آپلود اینا هنوز نتونستم سایت هیون رو آپ کنم چون گفتی دارم اول اینو آپ میکنم تا زیاد منتظر نمونی همیشه شماها توی این فنکلاب منتظر میموندید و هیونی ها راحت خبرها رو میدیدن حالا اونا یکم منتظر بمونن.حالا وقت زیاد است که بتونم یه روز تمام خبرای هیونی رو دانلود کنم و براشون بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد