* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

[Album] The Girl Who Sees Smells OST [MP3]

آلبوم کامل سریال "دختری که بوها رو میبینه" یوچان



Download  250 MB

نظرات 11 + ارسال نظر
behnaz جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 13:40

اره میدونم کیفیت480خیلی عالیه....همینم خوبه کلی زحمت کشیدی گشتی اگه کیفیت120هم پیدامیکردی بازم ازت ممنون میشدیم...این خیلیه همین که پیداکردی....من یوچان روفقط پارت اول نگاه کردم ولی جه جونگ روکامل دیدم کیفیتش هم خوب بودمن یکی راضی بودم بقیه رونمیدونم ازهیچ که بهتربود...همینم گیرنمیادبایدبگردی من خودم مدت هاس دنبال میکردم این برنامه رونتگنستم پیداکنم جی وای جی روازت مچکرم جونسوکیفیتش خوبه۴۸۰خیلی عالیه..شانس من بگیره دانلودکنم نشونش بده........راستی کی میزاری؟؟؟؟دانلودش تموم شده؟؟؟؟ببخشیدمن دوباره گفتم .....میانه....

مال جونسو یه چندتایی اش مونده والا بیشتریاش تموم شده به زودی میزارم فقط باید آپشون کنم.دختر دیگه 120 وجود نداره کمترین 200 و خرده ایه است که توی یوتی اونو 360 هم میتونی دان کنی تو یوتی کیفیت کمتر از 360 نیست

behnaz پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 11:26

ممنون اجی بهترین کیفیت؟؟؟؟دیگه نمیدونم چی بگم بازم مچکرم ازت...اره من جی جی ویوچان روهم گرفتم نگاه کردم خیلی بانمکه یوچان ..برادرش اصلاشبیه خودش نیست...اره منم همین طورجی جونگ روخیلی دوس دارم همین طوریوچان روولی نمیدونم چراجونسوروییشتردوس دارم جی وای جی همشون عالین......کوماووووو چینگویا.....منتطرم بی صبرانه.......سارانههه..

بهترین کیفیت نیست یعنی هیچ جا اچ دی ازش نذاشتن و اگه بخای خودت بگردی فقط کیفیت 360 پیدا میکنی ولی من با کیفیت 480 پیدا کردم فقط هم جونسو نیست 2 قسمت از یوچان هم هست ولی مال جی جی ام فقط 360 داره ورژن همه با همشم کیفیت 480 داره بعدشم مال جی جی و یوچان رو کامل نذاشتم اینجا.اگه دلت خواست وقتی گذاشتم ببین

behnaz دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 00:24

مرسی اجی ..خیلی گلی ..باگفتن این حرفت خیلی انرژی گرفتم ...این چه حرفیه میزنی انشالاهمیشه ی خداعروسی باشه ...اگه همه شادباشن بده....بالاخره یکی ازدنیامیره ویکی ازدواج میکنه امیدوارم همیشه برای خانواده شماوبقیه ی طرفداران جی وای جی همیشه عروسی باشه....منوببخش که اینقداصرارکردم به من حق بده که نمیشه ازجونسوبگذری...میدونم تازه کارداری ...ادمیزادهمیشه سرش شلوغه...بازم معذرت میخوام ...امیدوارم زودبزاریش ....مشتاقانه منتظرم.....فایتینگ...

خواهش میکنم عزیزم کاری نمیکنم خوشحالم انرژی گرفتی .... خب وقتی آدم عروسی میگیره همه رو با هم میخاد والا جای خالی اونایی که نیستن خیلی احساس میشه من مطمئنم اونقدر که گریه می کنم ، خوشحال نمیشم ولی به قول تو کاریش نمیشه کرد دنیا با پرویی میگذره و براش مهم نیست من یکی از بهترین عزیزامو از دست دادم و روزمره زندگی همونجوری ادامه داره و ممنونم که برا منو خانوادم آرزوی خوشحالی میکنی ایشالا برای تو و خانوادت هم همیشه آرامش و خوشحالی باشه ... خب هرکسی از یه نفر خوشش میاد من توی جی وای جی زیاد از جونسو خوشم نمیاد اول جی جی است و بعد یوچان و آخری جونسو است برا همین خیلی اخبارشو به جد دنبال نمیکنم ولی از شانس تو تمام قسمتهای جونسو فقط بهترین کیفیت رو داشت امیدوارم وقتی گذاشتم از دیدنش لذت ببری مال یوچان و جی جی هم کامل نیست اونارو هم ببینی خالی از لطف نیست

behnaz جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 18:11

سلام ...خوبی؟؟؟خسته نباشی...خیلی وقته نیستی پست نمیزاری.....من چندوقت پیش ازیکی دوستان تعریف برنامهcom on overروشنیدم همه روتعریف کردبرام ولی وقتی جونسوروشنیدم بیشتراشتیاق پیداکردم ببینم چیه ..کاش تعریف نمیکرد..اونم قبلادیده بودش ولی مثل اینکه بهش ندادن نتونسته بگیره اجی جون اگه میتونی حتمابزارش قسمت جونسو...راستی این برنامه مال چندسال پیشه....مایوچون وجه جونگ رودیدیم یعنی خونشونوعوض کردن ..یاهمون خونه ایه که توبرنامه بود؟؟؟؟بازم ببخشی اینقداصرارمیکنم....خیلی دوس دارم ببینمش ....اجرای میروتیک روپیدانکردی به غیرازاون دوباره بزاری؟؟؟

سلام.بد نیستم ممنون تو چطوری؟مخصوصا دارم تمام قسمتارو براتون دانلود میکنم دیگه آخراشه مال هر3تا رو دانلود کردم حتی ورژن های باکیفیت یوچان و ججونگ رو هم دانلود کردم ببخشید اینقدر منتظر موندید آخه سرعت نت واقعا این چند روزه داغون بوده به تمام معنا داغونه با هزار بدبختی تونستم تمام دانلودهای هیون و جی وای جی رو تموم کنم یه دلیل دیگه هم اینه که سرم این چند وقت خیلی بخاطر عروسی داداشم شلوغ بوده حالا وسط این عزا نمیدونم این عروسی چی بود گیر ما افتاد؟هر روز بیرون بودم بخاطر این بود که الان طول کشیده زمان برنامه رو جایی ندیدم ولی وقتی خبرای خونه و ماشین اعضای جی وای جی رو دانلود میکردم دیدم انگار مال جی جی فقط تغییر کرده مال یوچان رو هم توی این برنامه خونه مامان و باباش رو نشون میدن حالا خیلی هم مطمئن نیستم ولی اونقدر هم توجه نمیکنم حالا براتون میذارم خودت ببین میتونی تشخیص بدی؟

behnaz شنبه 27 تیر 1394 ساعت 15:15

باشه اجی جون ..خسته نباشی...بازم ممنون ...راستش خیلی دوس. اشتم جونسوشوهم ببینم ...هرچه زودتربهترمامنتظریم....ولی فکرکنم جه جونگ روکامل بود..چیزی کم نداشت...

قربونت عزیزم خواهش میکنم ببخش که هنوز کامل نیست و نمیتونم بذارم تا جایی که یادم بود قسمت اخرشو نذاشته بودم مال یوچان رو هم مهسا 2 قسمت آخرشو نذاشته بود آخه برنامه قدیمیه و لینکاش پاک شده مخصوصا با زیرنویس انگلیسی اش برا همین خیلی طول کشید تا تونستم پیدا کنم دعا کن بتونم پیدا کنم و براتون بذارم و ممنونم که منتطرم میمونید

behnaz چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 00:21

ببخشیدمیشه برنامه came on overجونسوشو بزاریدباردومه تکرارکردم....مرسی

عزیزم یه بار گفتی منم متوجه شدم خیلی زیاده باید دانلودش کنم بعدم آپ به این زودیا نمیتونم بذارم مخصوصا که مال ججونگ هم هنوز کامل نیست مال یوچان هم همینطور اگه بخام بذارم اول اونارو کامل میکنم بعد مال جونسو رو براتون میذارم

sarah سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:06

سلام
منم اجراشونو میخوام ممنون میشم اگه بذارید

چشم حتما براتون میذارمش

sarah دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 00:39

سلام خسته نباشید
ممنون از آهنگ هایی که گذاشتید.
میشه درخواست کنم یک اجرای زنده از آهنگ back seat هم بذارید ممنون میشم

اگه اجرا از این ام وی بخای میذارم ولی ام وی اشو نمیذارم چون خیلی داغونه

behnaz پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 01:33

اخخ یادم رفت ...یه چیزدیگه میتونی اجراهای مختلف میروتیک روهم بزاری کنسرتش نه ...اجراهای تلوزیونی که میروتیک رواجراکردن موقعی که۵نفری بودن بازم ممنون ...دیدم که اجرای اس بی اس روگزاشتی اجراهای مثل همین ...اجراهایی تلوزیونی ...مرسی گلی

میگردم اگه پیدا کردم میذارم

behnaz پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 01:29

سلام گلی ...من تازه برنامهcame no overجی وای جی رودیدم خیلی قشنگ بودن ممنون میتونی بخش جونسو روهم بزاری ؟؟؟خیلی دوسش دارم ممنونت میشم...

چشم حتما مال جونسو رو هم میذارم

behnaz پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 11:49

خیلی خوب بود ممنونم .....عالی.

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد