* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

Congratulations - Kim Jae Joong Received a First Place Award at His Graduation Ceremony From a Month of Basic Military Training

ببخشید بچه ها نتونستم اینجا اپ کنم سرم خیلی شلوغ شده بود بعدشم مادربزرگم فوت شد
دیگه وقت نکردم و حالشم نداشتم

به تمام فن های جی جی تبریک میگم ججونگ توی تمرین پایه ارتش جایزه اولین نفر رو دریافت کرده

نظرات 3 + ارسال نظر
behnaz یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 10:47

اخه چراحوصله نداری...خوب بگو نویسنده سایت بگیراخبارروبرات بگیره یااینکه خودت باشی اخه خبری ازسابت گذاشته نمیشه بزای همینه که اینجاهیچ کس نیست‌

عزیزم توضیح دادم چرا حال و حوصله ندارم مادربزرگم رو به تازگی از دست دادم تو بودی حال و حوصله داشتی؟بعدشم برم کی رو پیدا کنم؟همه یا درس دارن یا کنکور دارن یا امتحان.کی بیکاره؟

behnaz یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 20:06

ممنونم عالی بودخبرت ..خدارحمتشون کنه تسلیت میگم..دیردیرمیای...یه کم زودتربیا...مرسی

خوشحالم خوشت اومده.....خیلی حالم داغونه حتی توی فنکلاب هیونمم اپ نمیکنم اصلا حالم جالب نیست والا حتما خبر ازشون میذاشتم حتما وقت کردم خبر براتون آپ میکنم دیگه واقعا ببخشید تنهام بغیر از اونم خیلی ناراحت و بی حال و حوصله

negar چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 08:59

merc azizam.va tasliyat migam ...

خواهش میکنم عزیزم.ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد