* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

I'm short! Shaved to makeover

بچه ها یه خبر خیلی ناراحت کننده خودم که دیدم خیلی گریه کردم تا الانم داشتم گریه میکردم
جی جی ام موهاشو کوتاه کرده و تو پیامش گفته دیروز تمام دوستام و خانوادم سرشون شلوغ بوده
مایکی که اومد و دیدمش هم الان رفته برا فیلم برداری اش ، جونسو هم که رفت تور ژاپنش
(بیچاره ججونگم تنهای تنهاست و داره تنهایی موهاشو کوتاه میکنه و فردا به سربازی میره )
میگه فنامم خیلی تو کنسرت گریه کردن و خندیدن و باهاشون وقت گذروندم
(من طاقت ندارم جی جی امو اینطوری ببینم یعنی چند ماه دیگه هیونم قراره موهاشو بتراشه و بره؟)

نظرات 7 + ارسال نظر
Arezoo شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 18:29

خواهش بهناز جون درک میکنم جونسو دیگه شیطنتش گل کرده بود خیلی جدی هم گفته بود بهم تبریک بگین الکی گفته پس نگران نباش
زهراااااااااااا خیلی هم بامزس من همجوره میدوستمش دلم براش تنگ شده

آره واقعا شیطنتش خیلی گل کرده بوده من واقعا فکر کردم واقعیه خیلی عصبانی شدم گفتم پس دختره کیه؟
از اون نظر منظورمه که رفتنش به سربازی بامزه نیست والا جی جی هرجوری عکس بگیره بامزه است منم خیلی دلم براش تنگ شده صداشو میشنوم گریم در میاد

behnaz شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 13:38

اهههههع.ممنونم ازتون...زحمتتون انداختم واقعاشرمندم ..ببخشید....خوب چی کارکنم دوسش دارم.یه کم ناراحت شدم ...بازم ممنون ازشما....

خواهش میکنم عزیزم کارمه اشکال نداره نیاز به عذرخواهی نیست منم اولش ترسیدم فکر کردم واقعیه بعدش که رفتم نظراشو خوندم تعجب کردم دیدم شیطونی کرده و خواسته اذیتمون کنه والا جدی نیست

behnaz جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 18:15

ممنون ارزوجون ..خیلی ممنون. اگه اینونگفته بودی سکته روزده بودم .آخه مگه دیوونه س همچین حرفی بزنه تویه روز دروغ ...منظورش ازاین حرف چی بوده ...منوبگوکه باورکردم .آخه یه جانوشته بودمیخوادفن هاشودعوت کنه ..چون بهش گفته بودن. چی ازدواج میکنه .اونم ایناروگفته...الهی خیرببینی...عزیزم کم کم داشتم ارش نا امیدمیشدم ..امیدوارم دروغ باشه‌..ممنونم که اینوگفتی... پسره ی دیوونه احمق ....یکی نیست اونجاچنگ بزاره گلوش خفه شه اینقد چرت وپرت نگه فن هاشودق بده....

عزیزم نگران نباش رفتم دیدم دروغ اول آوریله تو این روز مسیحی ها اجازه دارن دروغ بگن جونسو هم شیطنت کرد و گفته میخاد عروسی کنه نگران نباش مخصوصا گشتم و پیدا کردم نتونستم آپش کنم داداشم کل روز زده بود رو دانلود و یه صفحه هم باز نمیشد

Arezoo جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 16:31

خیلی هم بامزس.. بهناز جان آره جونسو 1 اوریل توییت کرد که داره ازدواج میکنه.. ولی 1ماه اوریل روز April fool day هست.. یه جورایی یعنی روز دروغ! این حرفو زده ولی واقعی نگفته خواسته فن هاشو سکته بده که داد

اصلا هم بامزه نیست .... آره خودمم دیدم دیروز نتونستم آپش کنم مخصوصا بخاطر بهناز رفتم گشتم ببینم چیه

behnaz پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 21:37

خبری ازازدواج جونسوندارید؟تواینستاگرام گفته بودن

عزیزم گفتم بهت شبکه های اجتماعی شایه سازن بهشون اعتماد نکن خبری بشه براتون میذارم

Arezoo پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 14:47

چشمای خودشم پراشکه... رفت سربازی..
باورم نمیشه رفت.. در خفا هم مثکه رفت ججونگ فایتینگ موهاش بامزس.. یه عکسی که با مامان و باباش گرفته با این موهای کچل خیلی بامزه شده.. مامان جونسو هم برای جی جی یه msg نوشت خیلی قشنگ بود خوشم اومد دستش درد نکنه..

کجاش بامزه است؟من که خیلی عذاب کشیدم در خفا هم نرفته عکساش هست میذارم براتون حتی فیلم هم ازش هست

behnaz پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 03:28

نه نه نه نه نع .طاقت دیدنشوندارم..اخییییییییی عزیزم همه تنهاش گذاشتن ...یعنی رفت تا دوسال دیگه ...هیچ خبری ازش نداریم ؟من که میمیرم بدون اون....منم گریه م گرفت وقتی این عکسودیدن که خودش موهاشوتراشیده ...ههههههههه..خبری ازجونسوندارین؟تواینستاگرام زدهبودن جونسو گتینگ مارید...یعنی میخوهدازدواج کنه؟نه

منم طاقتشو ندارم جی جی عشق منه بدون اون واقعا احساس بدی دارم جونسو رفته تور ژاپنی اش خبری از ازدواج نیست حتما شایعه کردن آخه شبکه های اجتماعی شایعه درست کنن بهشون اعتماد نکن شاید داره تو برنامه وی گات مرید بازی میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد