* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

[Press Pics] Kim Jaejoong attends Actor Jo Dal-Hwan Wedding [150321]

عکسایه رسانه ها از حضور ججونگ توی عروسی جو دال هوان



ادامه ...........
 
























نظرات 2 + ارسال نظر
Arezoo دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 15:21


بهلهه ایمل هم میدهیم
khj_arezoo@yahoo.com ایدی یاهومه
اگه هم چیزی خواستی بفرستی به این ایمل که این بالا بعد اسم خواسته هم هست

ایول مرسی عزیزم هردوشو سیو میکنم با همینی هم که توی نظر گذاشتی ادت میکنم تو هم اگه خواستی ادم کن

Arezoo یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 23:45

اوووه جی جی جیگرش
عزیزممممم من فقط چیزای که تو اینستگرام هستو میبینم بیشتر عکس ها ی جدید رو میبینم در جریان خبر ها زیاد نیسم واسه همین میام اینجا دیگه ایشالا بازدید اینجام بالا میره.. یکم تو سایت تبلیغش کن
اون عکس ججونگ هم معلومه که ملوس تر از سگه هم تو عکسه فقط سگ یکم ملوس تر شده!! جی جی بدونه با چی مقایسش کردم میاد میکشتم!

خوبه از اینکه میشنوم اینجا خبرارو میتونی چک کنی خوشحال شدم.توی سایتم خیلی تبلیغشو کردم نمیدونم چرا نمیان؟
بازم میگم جی جی خیلی ملوس تره میرم سگ رو میکشما دیگه نبینیش بگی ملوسهنیاز هم نیست ججونگ بیاد بکشتت خودم اولین نفرم که اینجا بکشمت ججونگ منو با سگ مقایسه میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد