* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

JYJ’s Junsu Sends Message of Encouragement for Jaejoong Ahead of Military Enlistment

خبر سربازی ججونگ و همینطور پیام دلگرمی جونسو برای رفتنش





جونسو هنگام اجرای کنسرت فلاورش گفته توی 31 مارس (11 فروردین) اولین نفری از ماست که به سربازی میره.

و پیام حمایتش این بوده "رفتن به سربازی برای یه مرد کره ای حتمیه. چون ججونگ اولین نفری از ماست که داره

میره میخام بهش بگم " فایتینگ". هر مردی باید بره بنابراین من فقط امیدوارم به سلامت برگرده بدون هیچ آسیبی."

ججونگ گفته " من میخام قبل رفتنم به سربازی زمانهای خوبی داشته باشم.وقت زیادی هم ندارم. من فکر میکنم فن هام

بیشتر از همه از این خبر ناراحت و ناامید باشن. من برنامه ریختم تا زمانهای خوبی با فنام که تا حالا عاشقم بودن

و حمایتم کردن ، داشته باشم. من خوب و سالم برخواهم گشت.زیاد نگرانم نباشید.ازتون ممنونم که اینقدرعشق وعلاقه

بهم نشون دادید.قبل از رفتنش به سربازی ججونگ یه فن میتینگ به نام

" کنسرت سئول 2015 کیم جه جونگ-از شروع تا پایان" در 28 و 29 مارس ترتیب داده که بلیطش

در عرض 5 دقیقه فروخته شد. طول زمان سربازی در کره :

1) 21 ماه برای ارتش :

{که ججونگ در حوزه ارتش به مدت 21 ماهه و حدود یکسال دیگه جونسو هم در همین حوزه است.}

2) 23 ماه برای نیروی دریایی

3) 24 ماه برای نیروی هوایی

4) خدمت سربازی بدون وظیفه و فعالیت ، غیرنظامی یا کارگر خدمات عمومی از 24 ماه تا 36 ماه

{پارک یوچان نزدیک 24 ماه برای کارگر خدمات عمومی بخاطر بیماری تنگی نفس مزمنش}

نظرات 1 + ارسال نظر
Arezoo پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 19:53

یعنی سربازی یوچان خیلی سربازی نیس؟! فقط خدمات عمویه؟ بازم خوبه الان جی جی تا میتونه باید لذت ببره خوش بگذرونه موهاشم رنگ کرده

چرا دیگه از همشون بیشتر و سختره مال اونا 21 ماهه مال یوچان 24 ماهه.جی جی هم داره میره ارتش تمام موهاشو میتراشن دیگه رنگش بدردش نمیخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد