* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

Happy Birthday Mahsa

سلام به دوستای گلم. میدونید امروز چه روزیه؟زود باشید حدس بزنید.
این که خیلی تابلوئه امروز تولد مهسا جونمه.مهسا جونم ، خواهر عزیزم تولدت مبارک
بریم ادامه که بچه های جی وای جی یه تولد حسابی برا مهسا گرفتن



برای گرفتن جش تولد بپرید ادامه .........
  
اول با کیک تولد 23 سالگی مهسا خوشگله شروع میکنیم





حالا تک تک اعضای جی وای جی به مهسا تبریک میگن اول با یوچان عزیز شروع میکنم
آخه مهسا جونم عاشق اونه


حالا نوبت جی جی شیطونه ، عشق من



نفر آخر هم جونسو



باز ججونگ شیطنتش گل کرد شروع کرد به شیطونی. ولی واقعا همه جا نقل مجلسه



حالا هم نوبت کادوهاست منو بچه های جی وای جی این گلهای زیبارو بهت تقدیم می کنیم
ایشالا مثل گلها همیشه زیبا بمونی ولی عمرت مثل اونا نباشه











بازم تولدتو بهت تبریک میگم ایشالا توی تمام مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم
و همیشه دوستیمون پابرجا بمونه. عاشقتم مهسا جونم

نظرات 3 + ارسال نظر
Arezoo پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 12:50

فقط ججونگ.. مرسی عزیزم..
عکسای تولدشو تو واتس اپ بم نشون داد.. مگه واتساپ نداری؟؟ آره بهش خوش گذشته خداروشکر

باشه.میگم خوش به حالت...نه ندارم گوشیم قدیمیه.همیشه بهش خوش بگذره

Arezoo چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 20:11

میگم اون ost سریال جی جی بود که کلیپشو گذاشتی، میشه mp3 هم بزاری؟؟

آره کل آهنگهای سریال مثلث رو میخای یا فقط آهنگهای ججونگ رو میخای؟

Arezoo چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 17:03

اینجام تولد گرفتی؟ به به.. هم تولد مهسا بود هم روز مهندس روز خودم
مهسا اینقد بهش خودش گذشته بود جای ما خالی مرسی زهرا جونم زحمت کشیدی

بله ولی کی میاد؟به به روز مهندس رو بهت تبریک میگم عزیزم
تو از کجا میدونی؟خوش به حالت ازش خبر داری من که هر چقدر تلاش کردم باهاش تماس بگیرم جوابمو نداد انگار واقعا داشته بهش خوش میگذشته خوبه بهش گفتم اون روز حتما بیاد وب گفت میره کافی نت و حتما میاد ولی نیومد...خواهش میکنم عزیزم دلم میخاست اون ببینه که ندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد