* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

JYJ - Wake Me Tonight Short Ver

ام وی کوتاه Wake Me Tonight جی وای جی. واقعا آهنگ محشریه از دست ندینش
با کیفیت اچ دی هم براتون گذاشتم



Download  37.3 MB

نظرات 4 + ارسال نظر
behnaz شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 15:17

ممنون بابت ام وی من تازه باوبتون اشناشدم هرروزبهتون سرمیزنم ...بیشتردرباره ی جونسو بزار ممنونت میشم ...

خواهش میکنم عزیزم برعکس من توی بچه های جی وای جی از جونسو زیاد خوشم نمیاد ولی هرچی خبر بیاد میذارم

Arezoo جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 17:54

نه بابا مگه فیسبوکه.. برای من فرستاد.. منکه شمارتو ندارم دختر خوب.. من فقط شماره مهسا مهرسا الا رو دارم

فکر کردم مثل اونه..پس اینطوریه؟مخصوصا مهسا بهم گفت همون موقع گفته پاکش کنی و تو هم پاکش کردی مخصوصا چیزی معلوم نبود بهم میگفتی ایمیل و شمارمو بهت میدادم و تو هم بهم میدادی تا عکسامو بهت نشون بدم و تو هم بهم نشون بدی.دلم میخاد بیشتر باهات آشنا بشم با تعریفایی که از مهسا شنیدم مشتاق تر شدم

Arezoo دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 18:32

تو واتس بهم نشون داد.. ناراحت که نشدی؟؟ آخه خیلی کنجکاو بودم ایشلا

ای بچه بد یعنی پست گذاشت؟خیلی ناراحت شدم.کنجکاو بودی از خودم میگرفتی

Arezoo جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 16:44

حس خوبی داشت او ویشون...
راستی با اجازه عکس تو و مهسا رو دیدم
خیلی خوشحال شدم دیدمت ایشالا یه بار بیای شیراز همه باهم بریم بیرون

دقیقا و خیلی هم مهیج بود
به حساب مهسا هم میرسم کجا عکس رو گذاشته که تو تونستی ببینی؟میخاستی منو ببینی از خودم عکسمو میگرفتی
ایشالا شیراز اومدم بهتون سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد