* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

[Press Pics] Kim Jaejoong at Moldir 1st Anniversary Event [15.01.31]

عکسای رسانه ها از ججونگ برای اولین جشنواره اش توی مولدیر



ادامه ..........
  




نظرات 2 + ارسال نظر
Arezoo پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 20:48

حتما میگم عزیزم.. منظورم اینه واسه اینجا یه نویسنده کاربلد بیار که دست تنها نباشی
منتظر آهنگه هم هستم از این به بعد زیاد هم سر میزنم خسته نباشی

مرسی آرزو جونم....پیدا نمیشه مخصوصا که همه سرشون با درساشون گرمه
امروز گذاشتمش.حتما بیا سر بزن.قربونت

Arezoo سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 15:20

سلام زهرا جون.. واقعا خوشحال شدم اینجام آپ کردی خسته نباشی..
جی جی چه دایی خوبیه ممنون میشم اینجا هم به روز باشه.. چرا کمک نمیاری؟
راستی اخیرا یه آهنگی از جی واجی اومده نمیدونم اسمش چیه،اگه میدونی میشه بزاریش؟
مرسی خسته هم نباشی

سلام آرزو جونم....قربونت برم منم خوشحال شدم اینجا هم آپ کردم گفتم شماها هم منتظرید و دلتون میخاد خبراشونو بدونید
دقیقا.حتما از این به بعد آپ میکنم...مهسا نیست چه شکلی کمک بیارم؟بعدش همه هم وارد نیستن باید توضیح بدی چه شکلی باید آپ کنن مخصوصا اونطوری کارم بیشتر میشه باید خرابکاری های اونو درست کنم.آره اومده میزارمش براتون
قربونت خستگیم در رفت بازم بهمون سر بزن و به هر کسی که میدونی اینجا میومده خبر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد