* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

14.01.21 General All-Purpose Post


یه عکسای بامزه ای از جی جی و یوچان آوردم

جیفه برا همین اینجا نمیذارم

خیلی قشنگه هر کی نبینه از دستش رفته

خیلی هم خنده دار دیشب که دانلود میکردم من و مامانم از دست یوچان اینقدر خندیدیم صدای همه دراومد

یوچان داره عادتهای جی جی رو تعریف میکنه اونم با ادا دراوردن

اینقدر خنده دار میگه خودش و جی جی هم خندشون میگیره

مخصوصا من عاشق دو تا عکس آخری شدم یوچانو ببینید خیلی خنده داره مخصوصا عکس پنجمی اینقدر من باهاش

خندیدم مردم

پس حتما برید ادامه و عکسارو ببینید

  













خنده دار بود.نه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
حدیث جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 23:37

سلام زهراخوبی؟خیلی باحال بودن عکساکلی خندیدم!

سلام تو هم اومدی؟خواهش میکنم عزیزم

razie جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 23:30

مرسی اجی من همینطور دلم تنگ شده من که تو ضعیت خوبی نیستم خداروشکر

مگه وضعیتت چجوریه؟چی شده؟
نگرانم کردی

razie جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 23:24

اره اجی خنده دار بود بازم از این چیزایه با مزه بذار کلیپه خنده دارم اگه تونستی از این سه تا پسر بذار مخصوصا جی جی

خوشحالم خوشت اومده
راستی خودت چطوری؟دل من که خیلی برات تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد