* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

140115 Kim Junsu with the Cast of Musical ‘Ghost’

جونسو به همراه بازیگران موزیکال روح
A welcomed guest came to the theater of musical <Ghost> yesterday. Musical actor Kim Junsu-nim!!

نظرات 1 + ارسال نظر
پونیو چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 22:55

وایییییییییییییی آجی چقدر ویدئو گذاشتی بابا به ما که نامحدود نداریم رحم کن چقدر شب بیدار بمونیم تا این همه رو دان کنیم در هر صورت دستت طلا
وایییییییییییییی یادم رفت اینو بگم ممنون که آهنگو برداشتید خیلی خیلی ممنون خیلی دوستون دارم بوس بوس

دختر دیگه از این کیفیت پایین تر با این حجم کم دیگه نامحدود و محدود نیاز نیست قربونت خب صبحها بیا دان کن باز هم خواهش میکنم کاری نکردم
خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم دست مهسا درد نکنه
عزیزم فقط من از این کلمه خوشم نمیاد(د.و.س دارم)خواهش میکنم نگو منم ازت خوشم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد