* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

140115 Kim Jaejoong & Kim Junsu Twitter Update: Still in Christmas mood


ت.و.ی.ی.ت جدید ججونگ و جونسو:(آجی زهرا میترجمه)

جه جونگ :

هنوز کریسمس است باید سریع خونه رو تمیز کنیم



جونسو :

خونت قشنگه. من دلم میخاد خونه هیونگ برم. آیا تو خونت وسیله گرمایشی داری؟

جه جونگ :

من خونه رو خیلی وقت پیش عوض کردم ، چرا در مورد وسیله گرمایی میپرسی؟ (می خند) آه.. من تنها زندگی میکنم ... بنابراین هیچ رایحه ایی از کریسمس حس نمیکنم ... حتی تو بهار هم همینطوره ( گریه می کند)

جونسو :

منم همینطورم از دست دادن بیشتر علائقت و بیشتر با چیزهایی که خیلی بهشون علاقه داری مثل تولد و کریسمس

نظرات 1 + ارسال نظر
behnaz شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 15:06

عالی بود ازتون ممنونم.....ای جونم جونسومیخوادبره خونه جه جونگ. ولی شلوغه خونه ش

خواهش میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد