* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

اصلاح لینکهای مدیا فایر

سلام بچه ها

دلم براتون خیلی تنگ شده
ولی باورتون نمیشه چقدر سرم شلوغ بود و چقدر اذیت شدم

امروز (شنبه) و سه شنبه امتحان فاینالمو میدم و فارغ التحصیل میشم
بچه ها دعا کنید این دو تا امتحانو خوب بدم

از اون به بعد سرم خلوته و ایشالا در خدمتتون هستم

فقط از یکی از دوستام و مهسا جونم شنیدم لینکای مدیایی که گذاشته بودم خراب شده

رفتم چک کردم دیدم بخاطر 3 بار فیلی شدن وبلاگمون لینکا خراب شده والا تو مدیای خودم لینکا مشکلی نداشت

براتون درست کردم و گذاشتم هر کسی نمیتونست دانلود کنه الان بره دانلود کنه و لذت ببره

پس به زودی با انرژی مضاعف پیشتون برمیگردم

میدونم دلتون برام تنگ نشده ولی من خیلی دلم براتون تنگ شده
پس تا 3 شنبه فعلا ازتون خدافظی میکنم


نظرات 3 + ارسال نظر
razie دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 22:08

اجیییییی زهرا ممنون

خواهش میکنم

پونیو یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 13:54

سلام آجی جون انشالله امتحانتو خوب بدی
ما هم دلمون برات تنگ شده بود انشالله زود جفتتون برگردید

سلام عزیزم مرسی
منم دلم خیلی براتون تنگ شده انشاالله به زودی

عسل شنبه 21 دی 1392 ساعت 14:11

زهرا جون ایشا..امتحاناتتو خوب بدی..دیگه همه این روزا درگیر امتحاناتیم....
مهسا هم نییییییییییت
دلم براتون تنگیدددددددددددده

مرسی عسل جونم...آخه من این ترم دانشگاه نبودم بیمارستان کار میکردم این امتحان هم صیغه جدیده...
مهسا هم میاد و میره دیگه منتظر تموم شدن منه تا با هم شروع کنیم
دل منم خیلی تنگ شده عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد