My pattern


یکی از بچه ها پرسیده بود بین پسرای جی وای جی کدومش الگو منه خب هر سه تاشون تو شرایط خیلی سختی پیشرفت کردن هم تو بچگیشون سختی های خیلی زیادی کشیدن هم تو زمانی که اس ام تحریمشون کرده بود،کلا هر سه تاشون روحیه مبارز خیلی عالی دارن ولی ججونگ به نظرم یه چیز دیگه س آدمی نیس که کم بیاره و تا پیروز نشه دست از تلاش برنمیداره من این اخلاقشو خیلی دوس دارم،در کل هرسه تاشون الگو منن مخصوصا ججونگ




نظرات 7 + ارسال نظر
مهشید یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 18:37

نه
از کجا باید بخونم؟؟؟؟
قضیه چیه؟؟؟؟؟

گذاشتم قبلا فکر کنم

مهشید شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 22:11

به نظر من ججونگ یه چیز دیگست
خوشگل
دوست داشتنی
جذاب
خوش صدا
این پسر همه چیز تمامه
راستی چرا میگی دوران سختی در بچگی داشتنند

خب خیلی سختی کشیده تا به اینجا رسیده مگه زندگیشو نخوندی؟

razie شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 18:41

من بودماوه اوه ولی صورته یوچان خیل داغونه درسته منظورم اینه که خیلی جایه جوش موش رو صورتش دیده میشه ولی لباش خیلی نازه
نتیجه این شد که راضیه ی خبیث حرصه مهسا رو دراورد)

اینقدر به پوستش میرسه که حد نداره ولی درکل خیلی جذابه یه ابهت مردونه ای داره

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 15:39

مهسا من فک میکردم بیشتر یوچانو دوس داشته باشیو ازش بیشتر از بقیه خوشت بیاد

صد در صد که از یوچان بیشتر خوشم میاد ولی این قضیش با دوست داشتن فرق میکنه

atena k.c شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 12:59

منم ب ججونگ افتخار میکنم...چون خوب خودشو ب جایگاه الان رسوند.کار سختی بود ولی انجامش داد

negin شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 12:59

olgoye man yoochun

برا منم هست

mahshid شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 11:16

یه کفففف مرتب برا اجی جون...ایولللل واقعااااا منم همین نظروووو دارم..سه تاشون عالین ولی دخترکش یه چیز دیگستتت...یه دست دیگه برا اجیییییی...

عزییزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد