* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

[T.W.I.T.T.E.R] 130822 Junsu T.w.i.t..Update



جونسو 5 مین پیش ت.و.ی.ی.تش رو آپدیت کرد...




 M.PIRE~ Rookie idol gave me their CD.
Because they really wanted to give it to me, they prepared it and waited for me in the shop..
(T/N: I think it’s hair salon)
Nowadays, is there a rookie idol doing like this?
It makes I could remember that we also did and gave our CD to other senior singers..


ام پایر~آیدول تازه کار این CD رو به من داد..چون اونا واقعا میخواستن که بدنش به من..اونا آمادش کردن و برای من توی مغازه صبر کردن..{فکر کنم منظورش آرایشگاه}این روزا آیدول های تازه کار این کارو انجام میدن؟؟..

این باعث میشه که بتونم این کاری که خودمونم قبلا میکردیم رو بیاد بیارم!!!



نظرات 2 + ارسال نظر
مهرسا پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 23:22

چه کوچولو میزنه قیافشون؛باعث افتخارشون بوده سی دیشونو بدن جونسو چندمدت پیشهم کیوهیون گفته بوده یوچانو دوست داره وقبل ازاینکهخواننده شه ازش خوشش میومده یعنی طرفدارش بوده

:)))))....بهلهههههه!!!!

پونیو پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 13:43

آخی الهی بچه یاد قدیماش افتاده راستی عزیزم اسم گروهه ام پایر هستش بر وزن ومپایر

ککککک....اااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
من نمیشناسمشون!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد