* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

JYJ TOKYO DOME Empty Remix [YUCHUN]



وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
واااااااااااااااااااااااااااای

من هیچی نمیگم فقط ببینین
YOOCHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN

اول اینو دانلود کنین
 


DOWNLOAD

اینم از یه نمای دیگه



DOWNLOAD

هرکس بعد از دیدن این کلیپا از عشق یوچون خواست بمیره
بهم بگه تا به لیست شهدای در راه یوچون  اضافش کنم
(یه عالمه کلیپ از یوتی دانلود کردم دخترای خوبی باشید تا براتون بذارم
)

نظرات 1 + ارسال نظر
marziye یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 02:33

واقعا یوچان خوب میرقصه.......از این اجراهه موزیک ویدیوش رو داری بزاری؟؟؟؟

من رقصشو خیلی دوس دارم... نه موزیک ندارن زیاد از وقتی جی وای جی رو تشکیل دادن 4تا ام وی بیشتر ندادن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد