* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

JYJ UNFORGETTABLE LIVE CONCERT IN JAPAN

قصد دارم تا اونجایی که می تونم یه آرشیو کامل تصویری از جی وای جی واستون بذارم

کنسرت فوق العاده جی وای جی در ژاپن من خودم عاشق این کنسرتم روزی صد دفه نگاش می کنم

 





PART 1

DOWNLOAD
DOWNLOAD
PART 2
DOWNLOAD
DOWNLOAD


نکته : وقتی دانــلـود کردید اسم پارت 1 رو به این تغییر بدید

D1-1 -> UNFORGETTABLE LIVE CONCERT Part1.mp4.001
D1-2 -> UNFORGETTABLE LIVE CONCERT Part1.mp4.002

پارت 2 هم به این

D2-1 -> UNFORGETTABLE LIVE CONCERT Part2.mp4.001
D2-2 -> UNFORGETTABLE LIVE CONCERT Part2.mp4.002

نظرات 2 + ارسال نظر
razie دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:27

مهسا این کنسرت و اون کنسرت بالاییه ماله کیه؟

مهسا نیست من هستم!!ک ک ک

marziye شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 20:36

با چه برنامه ای باز میشن؟؟؟؟؟الان فقط قسمت اول از پارت 1 رو میتونم با کا ام پلیر ببینم ولی دومیش باز نمیکنه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد