* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

HD Photo souvenir pics from Jaejoong's Yokohama Concert


چندتا عکس خفن از کنسرت جی جی...

منم تشنم شد...


 


 







نظرات 3 + ارسال نظر
razie دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:38

باشه پس من صبر میکنم.
راسی غزل اون بیوگرافیو اطلاعات از منیجر هیونو یادته که گفتم؟ببخشید اینجا گفتم اخه الان یادم اومد

ک ک ک....باوشه صبر کن!!!

razie دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:35

غزل میتونی حدودا بگی چه قدر زمان میبره تا بذارین اجی؟

نه عزیزم...
آجی هیچ کسی اینجا نذاشته که بهت بگم بری دی ال کنی...:(((

razie دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:25

غزلم کنسرته کامله اینو ندارین یا نمیدونی جایی گذاشتن که من برم دان کنم؟

خودمون میذاریم فقط یکم صبر کنید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد