* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj
* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

Post a fixed




* Junsu-Yoochun-Jaejoong* jyj

درصورت ف*ی*ل*ت*ر شدن یاهر اتفاق دیگه برای وب به این آدرس مراجعه کنید:
jyj3.blogsky.com




نظرات 59 + ارسال نظر
darya k.c دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 12:22 http://shinergirls.mihanblog.com

راستی مهسا جونم من تورو لینک کردم خوشحال میشم توهم منو بلینکی

چشم

مائده دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 04:22

سلام آجی...ایشاالله هر جاهستی موفق باشی،هر جور خودت راحتی در مورد کی پاپ هیرو،ولی اگه وب رو نمی بستی همه ما رو خوشحال میکردی،..واقعا شکه مون کردی...یهو اومدم به وب دیدم اون پست رو که گفتی بسته شده...ولی آجی تو ی این کامنتا یه چیزی خوندم که ذهنم رو مشغول کرد...احیانا از دست تریپل اس ها که ناراحت نیستی؟نکنه حرفی زدن ناراحت شدی؟ولی مهسا جان من به عنوان یه تریپل اس بهت میگم که اگراز هر کدوم از تریپل اسا حرفی شنیدی و خدای نکرده توهینی،به دل نگیر...یه تریپل اس واقعی هیچ وقت در صدد نیست که وبسایت به این خوبی رو که شما زحمت کشیدین ،آزار واذیت کنه،احتمالا اون فرد اصلا تریپل اسی نبوده و خودشو مسخره کرده...وفقط ادا درمیاره...به هیون وهمه تریپل اسی ها هم توهین کرده...آبجی خودتو اصلا ناراحت نکن...زحماتت واقعا قابل ستایشه...واقعا ازت تشکر میکنم...ناراحت نباشیا...ایشاالله دوباره برگردی...

مرسی آجی باور کن خیلی دوس داشتم بمونم و ادامه بدم ولی دیگه نشد قبلا هم واسه بچه ها توضیح دادم ولی اگه تونستم بازم برمیگردم

حدیث یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 22:47

باشه مهساجون مرسی!

حدیث یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 16:59

مرسسسسسی مهساجون!راستی مهسامن یه مدته ازجی وای جی خوشم اومده مخصوصاججونگ میشه ام وی mineججونگوبامدیابزاری؟

با مدیا باید یه کم صبر کنی

[ بدون نام ] یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 16:51

مهساجون ما سایت میخوایم زودتر.. ما سایت میخوایم
امروزم اومد(اصولا من کم نمیارم همه ی تلاشمو میکنم)
مهسا جون امروزم اومدم تا بگم زودتر لطفا خواهشا سایت هیونی رو باز کن.........(اگرم به کی پاپ هیرو هم برگردی خوب میشه ها)ولی بازم سایت هیونی رو باز کن فقط توروخدا زودتر

darya k.c یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 10:57 http://shinergirls.mihanblog.com

خداروشکر دستت بهتره
سلام منو به مهرسا برسون راستی دنیای زیبای کره ای رو که لینک کردی من توش نویسندم خوشحال میشم سربزنی و نظر بدی منم همش میام اینجا خخخخخخ
فدااااات اجی فعلا

اه واقعا؟ یکی اومد گفت اینو لینک کن منم لینکش کردم من که همش تو اف بی هستم ولی چشم حتما سر میزنم

[ بدون نام ] یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 00:51

پس از این به بعد دیگه ارزو نمیکنم که به کی پاپ هیرو برگردی ارزو میکنم که با یه سایت هیونی برگردی و همیشه از هیون حمایت کنی پس از این به بعد هر روز میام تا ازت بخوام زودتر سایتو باز کنی...زودتر دوباره از هیون حمایت کنی وباعث بشی دیگران هم از هیون حمایت کنن...خیلی خوشحالم که هیونو دوست داری خیلی.....
وقتی گفتی خودتو قاطی فن دبل اس نمیکردی تا اخرشو گرفتم چی شد............
امیدوارم زود زود با سایت هیونی برگردی....

تا ببینم چی میشه

حدیث شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 21:38

ببخشیدمهساجون یه چیزدیگه میشه کلاحدواندازه ی معروفیت هیون وطرفداراشوتوی اسیاوجهان بگی؟

یه بار یه آمار که از کل فنای هیون تخمین زده بودن گذاشتم تو وب دقیقا یادم نیس چقدر بودن ولی تعدادشون زیاد بود هیون کلا ادم معروفیه مخصوصا تو آسیا خیلی جهانی نیس

حدیث شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 20:10

مرسسسی مهساجون!فقط یه سئوال سوکی طرفداراش ازجی وای جی هم بیشتره؟بعدتوی این رای گیری که جدیداکره گذاشته ولی مین هواوله پس چراسوکی اماررای هاش پایین بود!

کدوم سایت خیلی از سایتا معتبر نیس؛آجی توی کنسرته های jyj به اندازه کنسرتای مایکل جکسون میرن وبا اون مقایسه میشه هم jyj هم tvxq جز پر طرفدارای کره ای توی دنیا هستن چه برسه به آسیا سوکی آسیاییه سوپر جونیور وگیرلزجنریشن شینهوا خیلی بیشتر از سوکی طرفدار دارن

حدیث شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 18:46

مهسامن الان خداحافظی کردم ولی دوباره اومدم خخخخ!راستی مهسامن یک سئوال داشتم هیون معروف تره وطرفداراش بیشتره یاجانگ گیون سوک؟ببخشیداینجااین سئوالومیپرسماولی اخه به غیرازتوکسی رونمیشناختم که اطلاعاتش کامل باشه!وازش بپرسم

سوکی جز پرطرفدارترین خواننده ها و بازیگرای کره س فناش خیلی بیشتر از هیونن تو اکثر نظرسنجیا که سایتای بزرگ میذارن سوکی رتبه اوله من که اصلا ازش خوشم نمیاد
اشکال نداره آجی هرموقع سوالی برات پیش اومد بپرس

darya k.c شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 18:22 http://shinergirls.mihanblog.com

سلام اجی
خوبی عزیزم دستت خوب شد؟نگرانتم

سلام آجی آره فدات شم خیلی بهترم دیشب یه کم درد داشت ولی الان خیلی خوب شده ممنون که یاد میکنی

حدیث شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 14:08

مهساامیدوارم دوباره برگردی حالا باسایت باشه یانه فقط امیدوارم برگردی ودوباره هیونوحمایت کنی!واقعاقبول دارم بچه های قدرنشناس زیاد پیدامیشن من هیچ وقت نمیبخشمشون که باعث شدن تواینجاروببندی!من 6 7ماهی میشه که هیونو شناختم وعاشقش شدم وتقریبایک ماه بعدش باوب تواشناشدم!واقعاازی پاپ هیرووب بهتری وجودنداشت ونخواهد داشت!خوشحال شدم که باتواینجااشناشدم!خداافظ دوست عزیزم ممنون برای تمام زحمتایی که برای اونجاکشیدی!به امیدروزی که دوباره برگردی وهیونو حمایت کنی!خداحافظ

مرسی حدیث جان خوشحال شدم از آشناییت

atena k.c شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 12:57

:مهسایی خسته شدم انقدر هرروز رفتم کی پاپ هیرو ب امید اینکه برگردی...آجی.... اصلا خیال برگردن نداری؟؟؟؟؟:گریه

نه آجی دیگه ادامش نمیدم فایده نداره

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 08:31

چرا بستن بهترین کار بود؟مگه چیزی شده؟

الهی... که هرروز میری کی پاپ هیرو رو چک میکنی میدونی از همون اولشم نباید خودمو قاطی فنای دابل اس میکردم فقط به خاطر عشقم به هیون اینکارو کردم همه تلاشمو واسه حمایتش کردم ولی..
قدرنشناسن خیلیا آجی من اگه بخوام برگردم با سایت برمیگردم

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 00:08

مهسا تو هیونو دوست داری درسته؟

آره

حدیث جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 23:07

مهساچراجواب کامنتموندادی؟تروخداجواب بده!مهسااصلایه سوال تو هنوزم هیونودوست داری؟

مهرسا تاییدش کرده بود آره چرا دوسش نداشته باشم همیشه دوسش دارم

حدیث جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 22:36

وای چقدبدایشالازودترخوب بشی!مهساامکانش هست دوباره برگردی؟خواهش میکنم نه نگو1مهساتوروخدابرگردبه خدادارم دیوونه میشم1

امکانش نیس آجی

[ بدون نام ] جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 22:20

مهسا جون امروزم اومدم....توروخدا کی پاپ هیرو رو دوباره باز کن....همیشه منتظرم وهمیشه به امید باز شدن دوباره کی پاپ هیرو میام وب

اسمتو بزن آجی

حدیث جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 21:15

سلام مهساخوبی؟دستت خوبه؟مهساکی برمیگردی کی پاپ؟توروخدابرگردمهساخواهش میکنم برگرددیگههههه!

نه خوب نیست آه هیون منو گرفت...خخخخخخ

atena k.c جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 04:03

باید بگم فقط راجب هیون چرت و پرت نمیگه یوچون اینام جزوشونن....میخوام خفش کنم بیکار

mehrsa:خودتو کنترل کن آتنا جون

atena k.c جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 03:26

مهرساومهسا و هرکسی ک این نظرو میبینه بره ب این آدرس دهن این نویسنده هرو آسفالت کنه...خواهش میکنم اگه عاشق هیون هستین عشقتونو ثابت کنین

یه سر به اینجا بزنین...یه مردیکه عوضیییییی تا دلش میخاد از کره ای ها بد میگه و کلی توهین میکنه ..خواهشاااااا حسابشو کف دستش بزارین...بببینین در مورد هیون چی گکفتهههه...لطفا پشت هیون باشین و حال نوسنده وبو بگیرینhttp://kpopmiss3.mihanblog.com/post/15

mehrsa:آجی اینا که از این وبا میزنن اگه کی پاپ رو دوس نداشتن که خودشونو درگیرش نمیکردن,بیخیال ماچیزی بگیم ونگیم فرقی نمیکنه طرفدارای سوجو و بقیه گروه ها هکش میکنن به زودی..

حدیث جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 01:13

سلام مهساخوبی؟من داغونم حالم خییییلی بده!ازوقتی کی پاپوبستی همش گریه میکنم!مهساتوروخدادوباره برگردوکی پاپوبازکن ازت خواهش میکنم!من خیلی به اونجاوابسته بودم باورکن حالم خیلی بده توروخدادوباره برگردمهساخواههههههههههش میکنم برگردمنوناامیدنکن!

mehrsa:

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 21:56

مهساجون من هیچوقت نامید نمیشم واقعا امیدوارم کی پاپ هیرو رو دوباره باز کنی...تو هم نا امیدم نکن......
مهساجون هیچ وبی کی پاپ هیرو نمیشه

mehrsa:

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 18:00

من امروزم اومد مهساجون برو کامنتای تو کی پاپ هیرو رو حداقلا بخون....
مهساجو امروزم اومدم بگم خواهش میکنم لطفا کی پاپ هیرو رو باز کن
ای کاش بعد از خوندن این کامنت قلبت بلرزه و بری کی پاپ هیرو رو باز کنی

mehrsa:نمیلرزه چون من دارم جواب میدم...خخخخخخخخخخ

بارون بهاری پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 14:22

ادم ها همیشه با تحمل ناملایمت ها ومحدودیت هاست که ستاره میشند


شما بهترین بودی برای کیپاپ هیرو بهتره قله رو رها نکنی دوست من

بوس

mehrsa:جمله قشنگی بود عزیزم حتما به مهسا نشون میدم

بارون بهاری پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 14:18

سلام


میدونم شاید درخوات نابه جایی باشه ولی امیدوارم به باز کشایی کی پاپ هیرو فکر کنی ممنونم وموفق باشی

mehrsa:

lمهسا پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 00:27

سلام اجی اجی من تازه دیدم که وب هیون دیگه اپ نمیکنی اجی این کار باما نکن خواهش میکنم خیلی ناراحتم یه فرصت به همه بده مخصوصا من که واقعا نتونستم برات نظر بذارم من وبتو هر دقیقه چک میکردم با گوشی بیاقول میدم اگه بیای جبران کنم خواهش میکنم بیا

mehrsa:

lمهسا پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 00:14

سلام اجی.اجی خواهش میکنم برگرد من تازه فهمیدم دیگه وب هیون اپ نمیکنی توروخدا بیا من تا حالا نظر نذاشتم واست ولی همش به وبت سر میزدم راستش اصلا نت نداشتم برگرد قول میدم هروز نظر بدموتا جبران شه بخدا خیلی ناراحت شدم بیا اجی نمیگم الان ولی زود بیا چون وبت باعث شد من از هیون خوشم بیاد باشه اجی

mehrsa:مهسا نیست مهسا جون چون دستش دردمیکنه من دارم به جاش جواب میدم.شاید این وبم باعث شه از jyjخوشت بیاد...البته من هیچکارماااااااااااااا

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 21:50

سلام بازم اومدم.نیومدم اذیتت کنم.فقط اومدم تا بازم ازت خواهش کنم که کی پاپ هیرو رو باز کنی
مهساجون تو همیشه مثل خواهرمی همیشه بهت احترام میزارمو دوست دارم چون هیونی رو دوست داری..مهساجون لطفا التماس میکنم که کی پاپ هیرو رو باز کنی

mehrsa:

HJ چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 21:32

سلام مهی جون
خیلی ناراحت شدم وقتی کیمز وکی پاپ رو بستی
نمیگم بی رحمی چون نیستی ولی یه کم به حرفای بچه ها گوش بده
ما بهت عادت کردیم والبته دوست داریم

mehrsa:

سوزان چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 17:50

همینجا جواب بده

mehrsa:

darya k.c چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 12:39 http://shinergirls.mihanblog.com

دیدم جواب نظراتت رو توی کی پاپ هرو نمیدی من فقط میخواستم تشکر کنم و خوشحالم توی این مدت باهاتون بودم ماهارو هم فراموش نکنید عضوی از کیمزکلاب بودن واقعا مایه ی افتخار بود برام و تا الان هم بهش افتخار میکنم موفق باشی عزیزم و امیدوارم هرجا که هستی از هیون حمایت کنی دوست دارم و ممنون به خاطر این همه وقتی که برای کی پاپ هرو گذاشتی و خبرارو به ما رسوندی نمیخوام ازت بخوام که نری چون میدونم دلیلی داری منم به این خدافظی ها عادت دارم بازم ممنون خسته نباشی و موفق باشی مراقب خودت باش

mehrsa:چطوری دریا؟من مهرسام مهسا دستش درد میکنه من جواب کامنتارو میدم وتایید میکنم

سوزان چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 02:45

نمیتونی وب رو کاملا منتقل کنی؟

سلام عزیزم،میشه آدرس وبایی که داشتیو بدی؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 14:22

لطفا کی پاپ هیرو رو دوباره باز کناز این به بعد هر روز میام تا ازت خواهش کنم که کی پاپ هیرو رو باز کنی شاید دلت به رحم بیاد

چرا اسمتو نمیزنی آجی؟

حدیث سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 12:34

سلام مهسااومدم یه باردیگه ازت خواهش کنم یکم بیشترفکرکنی شایدنظرت عوض شدمهسابخداحیفه توخیلی براش زحمت کشیدی ارزش دوباره فکرکردنو داره توروخدادوباره بهش فکرکن شایدنظرت عوض شه!

چاره دیگه ای نبود فدات شم

NoOnAsHiNeE سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 01:54 http://korea-saranghae.mihanblog.com

ایول چه خوب منم دقیقا فقط
بخش یوچون رو داشتم
خیلی منتظر بخش جونسوام

قبلا داشتمش دوباره پیداش میکنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 01:11

مهسا نمیدونم چرا خیلی راحت گذشتی و جواب سوال کسی رو نمیدی..حداقل لطفا بگو چرا کی پاپ هیرو رو بستی؟چرا نذاشتی بچه های دیگه اپ کنن؟
این سوال همه ی بچه هاست..حداقل به این دو سوال جواب بده..فقط نگو ارامش اینجا بیشتره که اصلا منطقی نیست..کامنت خیلی هارو بی جواب گذاشتی خون من سرخ تر نیست ولی لطفا جواب بده

چی بگم آخه؟ تصمیمو قطعی گرفتم فکر همه جاشو کردم

[ بدون نام ] دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 23:39

خیلی تحمل این قضیه سخته که ما داریم میسوزیم ولی تو کاملا بی تفاوت برخورد میکنی و هیچ جوابی نمیدی و میخندی به ما ......

من بی تفاوت نیستم گلم واسه خودمم دردناکه ولی باید تحمل کنم کاری جز این ازم برنمیاد

فقط و فقط کیم هیون جونگ دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 23:25

مهساجون لطفا خواهش میکنم به هرچی دوستش داری قسمت میدم به هرچی میپرستمت قسمت نمیدونم به چی قسمت بدم که قبول کنی..توروخدا حداقل اداره ی وبو بده به بقیه ی بچه های نویسنده ی کی پاپ هیرو میدونم نمیتونم تورو راضی کنم که برگردی ولی لطفا بزار ماها بازم بتونیم بیایم کی پاپ هیرو و هیونو حمایت کنیم و خبرارارو از اونجا دنبال کنیم بزار بچه های دیگه ادارش کنن اونجا برای همه ی ماست بزار ما هم توش سهم داشته باشیم...راستی توروخدا جواب کامنت های کی پاپ هیرو رو بده و کامنت هارو بخون
همه ی ما حقمون که دلیلشو بدونیم.....
قسمت میدم از کامنتم نگذر و جوابمو بده
جواب همه ی کامنت هارو بده
قسمت میدم توروخدا بزار وب باز باشه و نویسنده های دیگه توش پست بزارن
اگر هم تو برگردی چه بهتر
لطفا به همه ی ما فکر کن .منصف باش

atena k.c دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 23:10

بخدا حیفه مهسا تروخدا فکرمارم بکن...بخدا بچه هامیتونن...فقط کافیه تو قبول کنی...اونا از عهدش برمیان آجی

هیچکس از عهدش برنمیاد عزیزم

atena k.c دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 22:43

مهسایی نمیشه وبو نویسنده های دگ آپ کنن؟؟؟؟؟؟؟اونا ک از عهدش برمیان!!!بهم ریخته هم نمیشه...بخدا هیچ وبی مثه کی پاپ هیرو نبود...خیلی حیفه...حداقل بذار بچه ها آپ کنن...ها؟؟؟؟

باور کن برا خودمم سخته ولی دیر یا زود این اتفاق میفتاد

حدیث دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 20:54

مهساواقعامیدونم خیلی برای این وب زحمت کشیدی!وکلی ازوقتت روگذاشتی تااین وب اینطوری شد!واقعاتوی ایران هیچ وبی مثل وب شمانبودکه خبرهای لحظه به لحظه ی هیونوبزاره!ازت ممنونم برای همه ی زحمتایی که برای اینجاکشیدی!ولی خیلی ناراحتم که اینجابسته شد!امروزبدترین روزعمرم بودبعدازاون موقعی که کی پاپ قبلیه فیلترشدنمیدونی چقدرحالم بدشدوقتی دیدم فیلترشده ونمیدونی که چه حالی شدم وقتی دیدم دوباره وبوراه انداختین!الان بازم حالم مثل اونوقتی شده که وب فیلترشدخیلی ناراحتم!ولی امیدوارم دوباره نظرت عوض شه!ووبوبازکنی!بازم برای تمام زحمتات ممنونم!نمیخوام بگم خداحافظ چون امیدوارم نظرت تغییرکنه!امیدوارم

Fatima_K.C دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 19:24 http://Ss501Daily.com/

سللام
ای بابا اینجا چرا نظر خصوصی نمیشه داد...
مهسا جون من و زهرا باهم صحبت کردیم درمورد کیمز کلاب گفتیم اگه موافقت کنی 4 روزی آپ نشه تا آرشیوشو مرتب کنیم و نویسنده ها و پستاشون یکم سروسامون بگیرن... الان خیلی قاطی شده یه تعداد پست هم دیدم دوبار گذاشته شده چون کسی حواسش نیست. اگه موافقی خبرم کن ممنون میشم.
اگه میشه تو وبم خبر بده هروقت اینو دیدی.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 19:20

پس فقط به فکر خودتی به فکر ارامشتی پس هیچوقت از هیون حمایت نمیکردی جا زذی.نه به فکر هیون بودی نه فکر حمایت ازش نه یه فن بودی
خواهش میکنم برگرد

atena k.c دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 18:39

مهسا میتونم ی سوال بپرسم؟؟؟؟چرا کی پاپ هیرو آپ نمیشه ولی اینجا میشه؟؟؟؟؟؟؟
واقعا میخوام بدونم....من بدون کی پاپ هیرو چیکار کنم!!دلم براش تنگ میشه

چون اینجا دغدغش کمتره آرامشش هم بیشتره

araz دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 16:01 http://www.azad-dl.com

با سلام
شما دوست عزیز با مراجعه به سایت آزاد دانلود ضمن بهره مندی از منابع آموزشی مختلف ( اعم از فیلم و کتاب )
می توانید سایت یا وبلاگ خود را به صورت کاملاً رایگان تبلیغ کنید
www.azad-dl.com
موفق باشید

toeast دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 11:03 http://toeast.blogfa.com/

سلام مهسا جون وب قشنگی داری موفق باشی گلم

مرسی عزیزم

پونیو سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 20:37

مهسا جان پس چرا نمی زاری ما بی صبرانه منتظریم عزیزم

میخوام آمار بازدید بره بالا تا بذارمش ولی به زودی میذارم

پونیو سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 12:21

لطفا ماله جونسوام بزارید خواهش میشه

باشه عزیزم حتما

razie دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 19:26

باشه باشه خیییییییییییییییییییییییلی بدددددددددددددددددیاجیه بددددددددددددد

ک ک ک...ای جوووووووووووووونم!!!
گفتم که شوخی میکنم...بیا بیا بغلی!!!!

razie دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:42

میدونم اجی غزله خودمی ولی میگم اگه تو از جه جونگ منو با خبر نکنی اجی مهسا هست که با خبرم کنه هههههههه

خخخخخخخخخخخخ...
من نمیذارم مهسا هم بذاره!!ک ک ک...غزل شیطون میشود!!!ک ک ک
شوخی میکنم!!!!

razie دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:36

اجی مهسا هس خخخخخخخخخ

اینا همه منم که دارم جواب میدم عزیزم...غــــــــــــزل^^
فردا یه پست میذارم مطلعتون میکنم^^

razie دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:32

نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههجه جونگو نمیتونی ازچنگم در بیاری

اگه از اخبارش با خبرت کردم!!!!ک ک ک
حالا بشیننننننننن!!!!!!!!!

razie دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:30

اجی غزل چرا؟من همون جه جونگو میخوام فکرشم از سرم بیرون نمیکنم تو برو برا جونسو چون دیر رسیدیمهسا یوچونو میخواد منم جه جونگو البته صدبرابر بیشتر هیونوتو هم برو جونسو رو هواشو داشته باش

عزیزم همون موقع هم من بودم ولی رو نمیکردم!!!ک ک ک
من اول ججونگ!!!!شییییییییطووووووووووووون!

razie دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:06

من که اجی مهسا قبلا هم درخواست داده بودم من تو کفه جه جونگم صبورانه منتظرش هستمالبته از یوچانم دان میکنم چون ازش خیلی خوشم میاد

غزل:اولا که بهتون هشدار میدم که حتی فکر ججونگ رو از سرتون بکینن بیرون!!!خخخخخ
مهسا چند روز دیگه با کلیپ هایی خفن برمیگرده!!!!
کیدریو!!!

kimia یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 15:55

مهسا جان ببخشید...ظاهرا عکس خونه ی جه جونگ رو گذاشته بودین....من نتونستم پیداش کنم....میشه برام بذاریش؟؟؟؟

عزیزم بخش ججونگ رو بگرد اگه پیدا نکردی بگو تا بهت بدم!

ala دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 23:47

faresi kon befahmim

چیو؟

ghazal دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 00:13 http://www.hyunfans.blogsky.com

عااااغااااا من که اول از همه گفتم....اییییییییییییییش!
بذار بذار....یالا بذار هی هی!!!

negin یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 20:50

bisabrane montazeram

اینجوری که من میخوام بذارم هیچ جای اینترنت نذاشتن امیدوارم درخواستا زیاد بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد